Zimní soustředění

A je to za námi! Zimní soustředění, které se tradičně konalo nedaleko Heraltic u Třebíče, máme úspěšně za sebou. Odstartovali jsme v pátek večer výběhem do okolí a potom jsme si společně zahráli deskovky. Následovala hra na špiony, kdy trenéři odešli k ohništi a rozdělali oheň. Děti se potom nepozorovaně plížily k ohni a zjišťovaly jaké věci si trenéři vzali s sebou. Vojta a Vašek byly na děleném 2 místě. Soutěž vyhrál Martin. Před spaním jsme se ještě ohřáli v sauně.

Druhý den začal rozcvičkou již v sedm ráno. První půlka dopoledne patřila nácviku tug-ki a technickým sestavám. Po svačině jsme otestovali naši rychlost a výbušnost běháním do kopce pod chatou v kombinaci s dřepy. Poté jsme si zahráli fotbal a pak už hladoví utíkali na oběd.

Jelikož bylo první letošní soustředění zaměřené zejména na běh a na sebeobranu, není divu, že se odpoledne neslo právě v tomto duchu. Nejprve si nejmenší účastníci Nelča, Kuba a Jiřík vybrali svoje týmy. Potom jsme odstartovali na 4,5km dlouhý týmový výběh doplněný angličáky, sedlehy či kliky ve stojce.

Hlavní událostí byl potom nácvik sebeobrany proti noži s Frantou Jeřábkem z Velešína, držitelem IV. danu v taekwondu ITF. Všechny Frantovy ukázky vypadaly velmi jednoduše. Jakmile jsme ovšem začali dané techniky zkoušet, jednoduchost se tak nějak vytratila. Naštěstí nám Franta vždycky dobře poradil.

K večeři jsme si jako vždy opekli buřty a pak hurá na kutě!

V neděli jsme si trochu přispali a tak rozcvička byla až v osm ráno. Poslední víkendový trénink nebyl nic jiného než stylový výběh. Ti odvážnější se pustili do prudkého kopce nedaleko chaty. Na závěr soustředění jsme si všichni zahráli koulovanou, naobědvali se, uklidili chatu, a pak unaveni a plní zážitků odjeli zpátky do svých domovů.

Díky všem organizátorům za skvělou přípravu a těšíme se na další soustředění 17.-19. května!